суботу, 29 вересня 2007 р.

Повертаючись до пройденого...

Я оце згадала, що зовсім забула представити ще одну програму, яка щороку проходить у Празі. Це - AIPES. Це програма політично-економічного спрямування, досить серйозна, триває майже 3 тижні і передбачає іспит (!) наприкінці. Але вона дуже цікава, організовують її ті самі прикольні люди, що й нижчезгадану програмку для журналюг. Взагалі раджу продивитися цей сайт дуже ретельно, там є ще кілька вартих уваги програм та шкіл. Я у них участь не брала, тому напевно сказати нічого не можу, але всі їх хвалять;)
Ну, а ця фотка, це так би мовити, мій маленький особистий сум за наймістичнішим містом у світі:) Все одно, це Вас спонукає податися на вищезгадані програмки більше, ніж якісь там занудні скріншоти))))
З.І. Навіть якщо фотка Вам не сподобається, оцініть те, скільки мозкових клітин я витратила, щоб покласти її сюди... Кілька десятків - не менше;) Щось у мене довго не складалося з imageshack.

Немає коментарів: